Навчально-методична діяльність


Освіта має бути істинною, творчою, повною, 
зрозумілою та міцною. 
Я.А. Коменський 

Мета методичної роботи - зростання рівня педагогічної майстерності викладача й педагогічного колективу, встановлення єдності поглядів на навчання та виховання, а також на використання навчально-матеріальної бази, вироблення і застосування нових прийомів навчання.

Навчальна робота

Навчальна діяльність являє собою процес, у результаті якого людина цілеспрямовано здобуває нові або змінює наявні в неї знання, уміння, навички, 
удосконалює та розвиває свої здібності. 
       У своїй педагогічній діяльності впроваджую під час проведення занять такі засоби і прийоми, які допомагають моделювати навчальний процес відповідно до поставленої мети. У здобувачів вищої освіти формую навички самостійного навчання, здобуття знань та застосування їх на практиці. Стимулюютворчість і активність, використовуючи завдання, що вимагають творчого підходу, розвивають самостійність та творче мислення здобувачів вищої освіти , творчу активність та впевненість у своїх силах.  
       Урізноманітнюючи навчальний процес, прищеплюю інтерес здобувачів вищої освіти до вивчення української мови і виховую потребу до удосконалення рівня оволодіння нею, що забезпечує інтелектуальний розвиток майбутнього фахівця, задовольняючи потреби у засвоєнні нового, формуючи основи науково-лінгвістичного світогляду.
           Зацікавлюю творчістю письменників літератури рідного краю, формую навички творчого аналізу творів, сприяю забезпеченню навчальних занять наочністю, роздатковим та дидактичним матеріалом, засобами проектних технологій, які сприяють формуванню позитивного ставлення здобувачів вищої освіти до навчання, бажанню досконало володіти мовою професії, професійними навичками комунікації.  

    Методична робота

    Методична робота - це цілісна система взаємозв'язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи викладачів. Основними складовими  роботи навчального закладу є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.

    Напрямки роботи:

  • керівництво роботою методичного обєднання викладачів загальноосвітніх дисциплін;
  • участь у розробці навчальних планів, програм, освітньо-професійних програм, фондів комплексних кваліфікаційних завдань тощо;
  • розробка навчальних програм, робочих зошитів, посібників, підручників, відеофільмів тощо;
  • участь у проведенні внутрішньої атестації співробітників;
  • відбір підручників та методичної літератури;
  • організація позанавчальної роботи з дисциплін, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, свят тощо;
  • участь у конкурсі "Педагогічні інновації" за напрямом "Методичні матеріали" Науково-методичного центру інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності ВНЗ "Агроосвіта";
  • проведення відкритих занять для молодих викладачів та за участю представників адміністрації ВНЗ; 
  • проведення наставницької роботи з молодими викладачами коледжу;
  •  участь у роботі «Педагогічної лабораторії» для молодих викладачів коледжу;
  • участь в роботі циклової комісії суспільно-гуманітарних дисциплін;
  • участь у роботі педагогічної ради ВНЗ; 
  • участь у роботі навчально-методичної ради ВНЗ;
  • участь у засіданнях круглих столів, майстер-класів, семінарів, конференцій;
  • проведення поботи   гуртка "Червона калина".

Навчаючи впроваджую


Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту. Воно інтегрує процеси, які не можна об'єднувати в межах класичної освіти: 
навчання, працевлаштування, планування кар'єри, безперервну освіту. Головними напрямами цього процесу мають стати: 
  • створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних середовищ, які дозволяють використовувати мультимедіа, системи гіпермедіа, електронні підручники та ін.; 
  • освоєння засобів комунікації (комп'ютерної мережі, телефонного, телевізійного, супутникового зв'язку для обміну інформацією); 
  • навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі;
  • розвиток дистанційної освіти. 

     Одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров'я. Це вимагає розроблення і наукового обґрунтування змісту і методики організації навчально-виховного процесу. Тому сучасна педагогічна наука і практика в пошуку таких технологій навчання, які б забезпечували всебічний розвиток особистості, сприяли її самовираженню. Наслідком таких пошуків є нові технології навчання:

  1. Технології групової навчальної діяльності .
  2. Технології розвивального навчання. 
  3. Технології формування творчої особистості. 
  4. Інформаційні технології (HIT) навчання 
  5. Особистісно-орієнтовані технології навчання

Планування освітньо-виховного процесу

  Вдосконалюватися, на мою думку, потрібно все життя. Ми, педагоги-практики, найчастіше орієнтуємося на свій досвід. І тому для нас величезний інтерес представляє наука. І чим більше пізнаєш, тим більше розумієш, скільки ще корисного можна почерпнути для себе. Педагог-професіонал завжди шукає найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку інтересу до дисципліни. Сьогодні дуже важливо, щоб викладач був творчою, саморозвиненою особистістю. Адже саме він має великий вплив на формування світогляду Людини, яку він навчає.  Дуже важливою складовою у освітньому процесі є планування роботи. Визначаючи шляхи реалізації завдань, я творчо підходжу до планування своєї роботи, адже необхідно охопити всі аспекти навчання і виховання, а це:
- Підготовка конспектів лекцій. 
- Підготовка та видання методичних матеріалів до семінарських, практичних занять,  самостійної роботи здобувачів вищої освіти. 
- Підготовка, рецензування підручників, навчальних посібників, словників, довідників.
- Розробка навчальних планів, навчальних програм, робочих навчальних планів, робочих навчальних програм.
- Підготовка комп'ютерного програмного забезпечення навчальних дисциплін.
- Складання екзаменаційних білетів, завдань для проведення модульного та підсумкового контролю; завдань для проведення тестового контролю.
- Розробка і впровадження наочних навчальних посібників (схем, діаграм, стендів, слайдів тощо).
- Розробка і впровадження нових форм, методів і технологій навчання.
- Вивчення і впровадження передового досвіду організації навчального процесу.
- Підготувати до друку та опублікувати статтю у фаховому педагогічному виданні з питань методики викладання української мови та літератури.
- Взяти участь у Причорноморській науково-практичній конференції професорсько-викладацького складу МНАУ та конференції кафедри українознавства.
Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у І турі Всеукраїнської студентської олімпіади з української мови, у І етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, у І етапі ХV Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

- Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у Традиційному конкурсі Шевченкової поезії «Заповіт-2016».

- Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у обласній Всеукраїнській олімпіаді з української мови.

- Надати допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці наукових статей для участі у студентській конференції.

- Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у конкурсі читців Шевченкової поезії "Іголос твій, і пензель твій, і слово...".

- Організувати у 2017 - 2018 навчальному році роботу гуртка «Червона калина».

Наші досягнення

Одним із основних завдань сучасної освіти є залучення творчо обдарованих студентів до науково-дослідної діяльності, мета якої - формування інтелектуального потенціалу нації - майбутньої наукової еліти України.

ХХІ століття - це століття освіти й духовності, пріоритетності знань і швидких змін. Відтак, навчання набуває нових ознак: потрібно вчити вчитися.

Студенти Технолого-економічного коледжу Миколаївського національного аграрного університету вибороли призові місця в регіональних та обласних олімпіадах та конкурсах.

Піднятися на вершину слави допомогли здібним студентам як особистісні якості, так і постійна допомога та підтримка справжніх фахівців своєї справи, талановитих викладачів.

Отже, наші перемоги:

‑ студенти Шарата Марія, Осерська Анастасія отримали грамоти за участь у  студентській науково-теоретичній конференції ;

‑ студенти Грезент Валентина, Лісова Анастасія та Шарата Марія посіли призові місця у першому етапі студентської олімпіади з української мови;

- студентка ІІ курсу Сліпченко Карина посіла ІІ місце у ІІ етапі VІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови;

- студентка ІІ курсу Шарата Марія посіла ІІІ місце у ІІІ етапі ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.

 ‑ студентка групи ФП 1/1 Грезент Валентина посіла І місце у ІІ етапі студентської олімпіади з української мови.


© 2017 Алла Марценюк, місто Миколаїв
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати