Навчально-методична діяльність
Мета методичної роботи - зростання рівня педагогічної майстерності викладача й педагогічного колективу, встановлення єдності поглядів на навчання та виховання, а також на використання навчально-матеріальної бази, вироблення і застосування нових прийомів навчання.
Навчальна робота
Методична робота
Методична робота - це цілісна система взаємозв'язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки, передового досвіду й конкретному аналізі роботи викладачів. Основними складовими роботи навчального закладу є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання.
Напрямки роботи:
- керівництво роботою методичного обєднання викладачів загальноосвітніх дисциплін;
- участь у розробці навчальних планів, програм, освітньо-професійних програм, фондів комплексних кваліфікаційних завдань тощо;
- розробка навчальних програм, робочих зошитів, посібників, підручників, відеофільмів тощо;
- участь у проведенні внутрішньої атестації співробітників;
- відбір підручників та методичної літератури;
- організація позанавчальної роботи з дисциплін, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, свят тощо;
- участь у конкурсі "Педагогічні інновації" за напрямом "Методичні матеріали" Науково-методичного центру інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності ВНЗ "Агроосвіта";
- проведення відкритих занять для молодих викладачів та за участю представників адміністрації ВНЗ;
- проведення наставницької роботи з молодими викладачами коледжу;
- участь у роботі «Педагогічної лабораторії» для молодих викладачів коледжу;
- участь в роботі циклової комісії суспільно-гуманітарних дисциплін;
- участь у роботі педагогічної ради ВНЗ;
- участь у роботі навчально-методичної ради ВНЗ;
- участь у засіданнях круглих столів, майстер-класів, семінарів, конференцій;
- проведення поботи гуртка "Червона калина".
Навчаючи впроваджую
- створення предметно-орієнтованих навчально-інформаційних
середовищ, які дозволяють використовувати мультимедіа, системи
гіпермедіа, електронні підручники та ін.;
- освоєння засобів комунікації (комп'ютерної мережі, телефонного,
телевізійного, супутникового зв'язку для обміну інформацією);
- навчання правил і навичок «навігації» в інформаційному просторі;
- розвиток дистанційної освіти.

Одним зі стратегічних завдань реформування освіти в Україні є формування освіченої, творчої особистості, становлення її фізичного і морального здоров'я. Це вимагає розроблення і наукового обґрунтування змісту і методики організації навчально-виховного процесу. Тому сучасна педагогічна наука і практика в пошуку таких технологій навчання, які б забезпечували всебічний розвиток особистості, сприяли її самовираженню. Наслідком таких пошуків є нові технології навчання:
- Технології групової навчальної діяльності .
- Технології розвивального навчання.
- Технології формування творчої особистості.
- Інформаційні технології (HIT) навчання
- Особистісно-орієнтовані технології навчання
Планування освітньо-виховного процесу
- Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у Традиційному конкурсі Шевченкової поезії «Заповіт-2016».
- Підготувати здобувачів вищої освіти для участі у обласній Всеукраїнській олімпіаді з української мови.
- Надати допомогу здобувачам вищої освіти у підготовці наукових статей для участі у студентській конференції.
- Організувати у 2017 - 2018 навчальному році роботу гуртка «Червона калина».
Наші досягнення
Одним із основних завдань сучасної освіти є залучення творчо обдарованих студентів до науково-дослідної діяльності, мета якої - формування інтелектуального потенціалу нації - майбутньої наукової еліти України.
ХХІ століття - це століття освіти й духовності, пріоритетності знань і швидких змін. Відтак, навчання набуває нових ознак: потрібно вчити вчитися.
Студенти Технолого-економічного коледжу Миколаївського національного аграрного університету вибороли призові місця в регіональних та обласних олімпіадах та конкурсах.
Піднятися на вершину слави допомогли здібним студентам як особистісні якості, так і постійна допомога та підтримка справжніх фахівців своєї справи, талановитих викладачів.
Отже, наші перемоги:
‑ студенти Шарата Марія, Осерська Анастасія отримали грамоти за участь у студентській науково-теоретичній конференції ;
‑ студенти Грезент Валентина, Лісова Анастасія та Шарата Марія посіли призові місця у першому етапі студентської олімпіади з української мови;
- студентка ІІ курсу Сліпченко Карина посіла ІІ місце у ІІ етапі VІІ Всеукраїнської олімпіади з української мови;
- студентка ІІ курсу Шарата Марія посіла ІІІ місце у ІІІ етапі ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика.
‑ студентка групи ФП 1/1 Грезент Валентина посіла І місце у ІІ етапі студентської олімпіади з української мови.